Fashion and Tradition

4

I have a new adventure to share
A real Turkish Henna party.
What do you guys think of my dress?

Ik heb een nieuw avontuur om te delen.
Een echt Turks Henna feest.
Wat vinden jullie van mijn jurk?


My sweet colleague got married a few months ago and I have some nice pictures of that day.
I have been looking for a dress for this night for a long time, and H&M was the best option. I chose black because it gives a classic look and it makes the bride stand out more, which is the point.
I wore my All Stars because I was sure that their would be a lot of dancing.

Mijn lieve collega is een paar maanden geleden getrouwd en ik heb een paar mooie foto's van die dag. Ik ben lang opzoek geweest naar een jurk voor deze avond, en H&M was de beste optie. Ik heb voor een zwarte jurk gekozen omdat het een klassieke look geeft en het zorg  dat de bruid mee opvalt. En dat is ook de bedoeling.
Ik droeg mijn All Stars omdat ik er zeker van was dat er veel gedanst zou worden.



But lets talk about the bride her outfits I have two different ones I would like to share with you guys. The first one is a traditional 'Sultan Suit' As she would call it. I have to say that I would like to have one of these 'Suits' for myself it looks quite comfortable don't you think? And it's pretty!

Maar laten we het over de bruid haar outfit hebben ik heb twee verschillende die ik met jullie wil delen. De eerste is een traditioneel 'Sultan Pak' Zoals zij het zou noemen. Ik moet zeggen dat ik ook wel zo'n 'Pak' zou willen voor mezelf. Het ziet er best comfortabel uit, vind je niet? En het is mooi! 


The second one i'm sure will be your favorite a pinkish mermaid dress. My colleague has a great body for this dress it suits her perfectly. The way the dress moves is a amazing, so we all know what we will be buying for our next party. But lets not forget the groom he sure looks handsom in his suit. I wish them both a lot of love, happiness and a lot of kids!

Deze tweede is zeker weten jullie favoriet, een roseachtige zeermeermin jurk. Mijn collega heeft een prefect lichaam voor deze jurk het past haar perfect. De manier hoe de jurk beweegd is geweldig, dus we weten wat we allemaal wat we kopen voor ons volgende feestje. Maar laten we de bruidegom ook niet vergeten hij ziet er zeker knap uit in zijn pak. Ik wens hun allebei veel liefde, geluk en veel kinderen! 


The ideal husband he is, that understand what his wife will not say "

4 comments

  1. Beautiful photos! In the meanwhile what do you think of following each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have a beautiful week :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful pictures dear!
    xx
    theblackblush.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. Pretty cool pictures. The last is my favorite.

    Kreyola Jounerys | Instagram

    ReplyDelete
  4. Amazing!
    Red dress is gorgeoous!
    Glad you enjoyed the Turkish party gal!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.