Sensitive duo

3

Yves Rocher surprised me with a new sensitive line.
The result is amazing! I have new favorites.

Yves Rocher verasste mij met een nieuwe gevoelige lijn.
Het resultaat is geweldig! Ik heb een nieuwe favorieten. 


I have two products that I have been using the past few weeks and both of them are great!
The first one is Smoothing Moisturizing Cream for the sensitive skin. The cream is so soft and once it's applied to the skin it will dry within seconds. The cream helps the skin to calm down after a long day. I like to use this one before I go to sleep, all the little things that grow at night won't get a real change.

Ik heb twee producten die ik al een paar weken gebruik en beide zijn geweldig! Het eerste product is een Smoothing Moisturizing Cream voor de gevoelig huid. De creme is zo zacht en zodra deze is aangebracht op de huid droogt het binnen een paar seconden. De creme helpt de huid te kalmeren na een lange dag. Ik vind het fijn om dit product te gebruiken voor ik ga slapen, alle kleine dingen die dan groeien krijgen haast geen kans.


The second product is called Ultra Tolerance. Sounds exciting right! This product is packed in vacuum so the result would be much better than a normal cream, and I have to say that they are right. The result is great it will keep the skin calm and with out irritations.
I love to use this product before I apply make-up it really helps the skin.

Het tweede product heet Ultra Tolerance. Klinkt spannend toch! Dit product is verpakt in vacuum zodat het resulaat veel beter is dan een gewone creme, ik moet zeggen dat ze gelijk hebben. Het resultaat is geweldig, de huid blijft kalm en zonder irritaties. Ik hou er van om dit product te gebruiken voor ik make-up op doe, het help de houd super goed.



 For those with a sensitive skin, these products will definitely make you sing.

3 comments

  1. Nice essentials

    D-1 Monoism ID
    http://www.adhiwahyudi.com/2015/05/monoismid.html

    ReplyDelete
  2. I think I'll try the moisturizing cream, sounds promising!
    Love the photography ♥ xx, Veni

    Style with Veni | Fashion Blog

    ReplyDelete
  3. That all looks and sounds amazing to me!

    XO, Melissa's Diary

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.