5th avenue

5

We all know that moment when we realise we have to go back to school.
On one side you're happy and on the other you feel the stress.
One thing to make me feel a bit better in the early morings is a nice perfume. 

We kennen allemaal het moment dat je, je realiseert dat je terug naar school moet.
Aan de ene kant ben je blij en aan de andere kant voel je de stress al. Een ding dat mij altijd een beter gevoel geeft in de vroege ochtend is een lekkere parfum.

After Five was a birthday present by one of my greatest friends. We have been working very hard to get in to art school together, and guess what? We both did it! I can't be more proud of her and happy to have her as a friend. For me After Five can be a bit strong, I am more a flower type of girl. But I have to say this smell fades away nice a slow. Perfect for when you are getting ready for a long day at school or work.

After Five was een verjaardag's cadeautje van een van mijn beste vrienden. We hebben beiden hard gewerkt om samen op de kunst academie te komen, en raad eens? Het is ons beiden gelukt! Ik ben super trots op haar en blij om haar als vriendin te hebben. Voor mij is After Five een beetje sterk, ik ben meer een bloemen meisje. Maar ik moet zeggen dat deze geur heel fijn en langzaam weg trekt. Perfect voor wanneer je bezig bent met jezelf klaarmaken voor een lange school of werk dag.


Don't wait untill after five, to start dreaming of the rest of your life.

5 comments

  1. Such an elegant bottle!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. nice perfume is a great way to start a new day.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. SO beautiful pack :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nice

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.