Adidas case

5

I have a new case for my beloved Iphone. We all love our Iphone these days. It's crazy how we can't live without such a small thing.

Ik heb een nieuw hoesje voor mij geliefde Iphone. We houden allemaal van onze Iphone deze dagen. Het is gek dat we niet kunnen leven zonder zo een klein ding.


Like a lot of people I have an addiction when it comes to cases for the Iphone, all those shapes and colors. I lost my mind for a while!
Any way I was a the Adidas shoe store taking care of another addiction, when I saw this amazing case. And off course I had to have it. In the end I totally forgot about it until I started my big cleaning. Guess I am still really happy with what I find these days.

Net als veel mensen heb ik een verslaving wanneer het op Iphone hoesjes aankomt, al die kleuren en vormen. Ik ben werd zelf een tijdje gek!
In ieder geval ik was in de Adidas schoenen winkel aan het zorgen voor een van mijn andere verslavingen toen ik deze geweldige hoes zag. En natuurlijk moest ik hem hebben. Tenslotte ben ik hem helemaal vergeten tot ik met mijn grote schoonmaak begon. Ik denk dat ik nog steeds super blij ben met wat ik vind deze dagen.


A case here and a case there, what should my Iphone wear?

5 comments

  1. SO COOL
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/beneath-veil.html

    ReplyDelete
  2. Great case! Mine is a Kate Spade and I adore it! T. http://tickledpinkwoman.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. this is looking really nice !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    ReplyDelete
  4. I love this case;)

    http://glampond.blogspot.it

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.