Mini Moschino

6

I hope everybody had a great start this week. It's been raining like crazy here in The Netherlands.
Today I want to share something really cute. Mini Moschino perfumes!
Got to love them!

Ik hoop dat iedereen een goede start van de week heeft. Het regent hier al een gek in Nederland.
Vandaag wil ik iets heel schattigs delen. Mini Moschino parfums!
Got to love them!

Don't ask me were they come from but my sister found them in one of my old boxes. I just keep finding stuff everywhere! The funny thing is they still smell great some are bit strong but I think these are more for show. The bottles are so cute they look great in a bathroom. Soon it will be time for the autumn wear and also the smells. Don't forget to look for your new favorite fragrance.

Vraag me niet waar ze vandaan komen maar me zusje vond ze in een van mijn oude dozen. Ik blijf overal maar spullen vinden! Het grappige is dat deze nog steeds gweledig ruiken, sommige zijn een beetje sterk maar ik denk dat deze meer voor de show zijn. De flesjes zien er zo schattig uit, leuk voor in de badkamer. Snel word het weer tijd voor de herfst kleren en dus ook de geuren. Vergeet niet te zoeken naar je nieuwe favoriete geur.



Ini mini mani mo, what smell to pick this season do.

6 comments

  1. Nice perfumes!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. These little flacons are soooo cuttie :D

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    ReplyDelete
  3. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I like your blog!

    http://larisamerkulova.blogspot.com/

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.