For those cold and long days

3

The days are getting colder and the nights longer. One thing that is very important for me is soft hands. Yves Rocher has a great line to help you keep your hands soft and hydrated.

Deze dagen worden kouder en de nachten langer. Een ding dat erg belangrijk is voor mij zijn zachte handen. Yves Rocher heeft een geweldig lijn die helpt je handen zacht en gehydrateerd te houden.


When it comes to my hands I always try to find new products to try. As soon as the winter starts my hand will turn red first and after that i'll be left with dry spots. After a while they could even start to hurt thats why it's very important to wear gloves. Or at least I think so..

This cream works best when you apply it before you go out the door. With me is keeps my skin hydrated and it also gives my nail a little shine. And who doesnt like a little shine right? But what if you don't want shine and only extra care? Yves Rocher has a lot of different handcreams that can help any skin!

Wanneer het op me handen aankomt probeer ik altijd nieuwe producten te vinden om uit te proberen. Zodra de winter begint worden mijn handen eerst rood en later zit ik met droge plekken. Na een tijdje kunnen deze zelfs pijn gaan doen daarom is het erg belangrijk om handschoenen te dragen. Of dat denk ik teminste..

Deze creme werkt het best als je hem aanbrengt voor je de deur uit gaat. Bij mij blijft me huid zo gehydrateerd en geeft het me nagels ook een beetje glans. En wie houd en nou niet van een beetje glans toch? Maar wat nou als je niet van glans houdt en alleen extra verzorging? Yves Rocher heeft veel verschillende handcremes die elke huid kan helpen! 


We never want to seem weak, that's why dry hands don't work on a cheek. 

3 comments

  1. this kind of product works well :3

    www.adhiwahyudi.com

    ReplyDelete
  2. fantastic post my dear, great product!! :D xoxo

    ReplyDelete
  3. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.