Serum Vegetal

1

Yet again my favorite brand knew to surprise me with a new face cream. As you may know Serum Vegetal has many different lines. This one is for those with the beginning lines in the face.

En alweer verasst mijn favoriete merk mij met een nieuwe gezichtscrème. Zoals als jullie zullen weten heeft Serum Vegetal verschillende lijnen. Deze is voor die met beginnende lijnen in het gezicht.

When I put on a cream before I go to sleep I always think about wrinkles and when they will show. When will it be time to start with  a special cream? Most things I read on the packages say from 30 years of age, but why not now! So I wanted to try one of the new wrinkles and radiance creams from Yves Rocher. I have to say that I do not have that much wrinkles that you might really see.. BUT! de radiance part work amazing my skin has never been so bright and soft. Who says you need wrinkels for a wrinklecream!

Wanneer ik een creme aan breng voor ik ga slapen denk ik altijd aan rimpels en wanneer ze zichzelf laten zien. Wanneer zal de tijd zijn op te beginnen met een speciale creme? De meeste dingen die ik lees op verpakkingen zijn vanaf 30 jaar oud, maar waarom niet nu! Dus probeerde ik de nieuwe rimpels and glans creme van Yves Rocher. Ik moet zeggen dat ik niet veel rimpels heb dus er was niet veel zichtbaar.. MAAR! Het glans gedeelte werkt geweldig mijn huid straalde als nooit te voren en is super zacht. Wie zegt dat je rimpels nodig hebt voor een rimpelcreme!


There is nothing wrong with getting old, you turn out to be more bold.

1 comment

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.