Sexy kajal

6

Guess who's back! Life to over a bit but I have something new and great to share. Hope you guys like using your eye makeup. 

Raad eens wie er terug is! Het leven nam het een beetje over maar ik heb iets nieuws en geweldigs te delen. Ik hoop dat jullie graag oog makeup gebruiken.

I am not a really wing girl when it comes down to my eyes. When I get up in the morning I even forget to eat sometimes. Bad right? But when I was browsing through the internet I knew I had to be part of the club. Or at least try!
Me and my Yves Rocher Kajal and trying to get to know each other and I have to say that It workout well. Curious? Check my next post!

Ik ben niet echt een wing girl wanneer het op mijn ogen aankomt. Als ik in de ochtend opsta vergeet ik soms zelfs te eten. Slecht toch?
Maar toen ik op het internet aan het browsen was wist ik dat ik bij de club wilde horen. Of het teminste proberen!
Ik en mijn Yves Rocher Kajal hebben geprobeert elkaar wat beter te leren kennen, en ik moet zeggen dat het best gelukt is. Nieuwsgierig? Check mijn nieuwe post!


To have good eye makeup I discoverd you do not only need a good 'line'. Mascara plays a very big part aswell. Yves rocher's Sexy Pulp is a ultra volum mascara that makes your eyes pop. Well not really but you get the point. I like using it for the party's and drinks. A bit to much for the I am of to school or work thing for me but everybody has there style.

Om een goede oog makeup te hebben ontdekte ik dat je niet alleen een goede 'line' nodig hebt. Mascara speelt ook een hele groote rol. Yves Rocher's Sexy Pulp is een ultra volume mascara die je ogen laat poppen. Nou niet echt natuurlijk maar je snap mijn punt. Ik gebruik deze graag voor feestjes en een drankje. Hij is iets te voor de ik ga naar school of werk maar iedereen heeft zijn smaak.


With loving popping eyes, you will never need to feel disguised. 

6 comments

  1. i never tried these products but i'm curious
    kisses

    ReplyDelete
  2. Nice

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. awesome products

    www.adhiwahyudi.com

    ReplyDelete
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  5. Interesting products, I like this brand. I'm your new GFC follower # 172 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ReplyDelete

Instagram

© Shinkusara. Design by MangoBlogs.